Search found 340 matches

by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 6:52 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: MK7 not to be high-def? Son of a sandwich!
Replies: 19
Views: 1421

LOL how do you know for sure if they ain't gonna be on newer consoles?
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 6:40 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: Mortal Kombat Femme Fatales
Replies: 45
Views: 2282

Big Smoothin wrote:Aight keep thankin it's foolish.... wait til it happens.

Lol come on now, you know that's never gonna happen.

Anyway, I would like to see most of the good girls in MK7 like Mileena.
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 6:36 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: What MK games do you own ?
Replies: 52
Views: 2565

Scorpion-Dragon wrote:Fo real ? , cause I'll buy it , I dunno how or when ,,, but I want it...

LMAO nah seriously I was just playing with you.:P I never sold nothing on the internet before. lol
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 6:19 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: What would you like to see in MK Armageddon?
Replies: 1515
Views: 63958

Okay, do you guys think there should be one fighting style each? I think so, along with a weapon, just to save space. Anyway, Nitara I don't think should have a male partner and they really don't need to keep making new characters of old races (ie vampires, cyborgs) However I do think that a new cy...
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 6:10 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: What MK games do you own ?
Replies: 52
Views: 2565

Scorpion-Dragon wrote:Shinnok101...you own Mortal Kombat:Gold ???
I want it so bad , I'll buy it from ya...
and I also want mk mythologies.

Ahh, you crazy! lol I'll sell it to ya for $9.99. :p
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 5:47 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

KitanaFan wrote:I would like to see Stryker turn evil (assuming that he's already good.) Now that would be a good twist. Or perhaps an evil Ermac. He could use his powers for evil while Kenshi uses them for good.

But Ermac just got finished turning good. That won't happen anytime soon.
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 5:34 pm
Forum: Forum Games
Topic: The Mortal Kombat Boot & Immune Game
Replies: 620
Views: 22228

So does that mean Shinnok is booted already? Oh well. I'm gonna for for Sub Zero next round. :p
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 5:31 pm
Forum: General Discussion
Topic: Post your picture thread
Replies: 880
Views: 75177

KitanaFan wrote:Yes it's my first time. What do you think of my picture?

You're looking kinda funny on that picture and I noticed that your face is real red. lol What were you doing? lol Another question, how old are you?
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:57 pm
Forum: General Discussion
Topic: Post your picture thread
Replies: 880
Views: 75177

KitanaFan wrote:I finnally got a picture of myself. Here it is:

http://img228.imageshack.us/img228/6190/jon9yv.th.jpg

I bet this is your first time posting a picture of yourself isn't it? lol Or have you posted one a long time ago?
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:42 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

Anyway, it'd be a terrible idea if Kira was related to Sonya and Kano. There's no way she could be their daughter, especially since a) Kira is too old to be their daughter and b) Kano and Sonya hate each other. A Sonya/Kira rivalry isn't a bad idea given a good execution of it. lol Who told you tha...
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:39 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: Character Make Over...
Replies: 213
Views: 5976

I think all the new characters in Mortal Kombat Deception was too plain. They can give em better costumes in MK7.
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:38 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: Which character you DONT want to see in mk 7
Replies: 671
Views: 23342

i see what you mean. I saw what I said about SubZero and I shouldnt of put that there. he needs to be in. About the new characters in Deception, I liked like 1 or 2 of them, but i just didnt like them. Midway need to read the made-up character bios and try to make those characters. Im sure the fans...
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:36 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: What MK games do you own ?
Replies: 52
Views: 2565

I own:

Mortal Kombat I
Mortal Kombat II
Mortal Kombat III
Mortal Kombat IV
Mortal Kombat Gold
Mortal Kombat Deadly Alliance
Mortal Kombat Deception

And rented Mortal Kombat Shaolin Monks
by Shinnok101
Mon Jan 09, 2006 4:33 pm
Forum: Forum Games
Topic: The Mortal Kombat Boot & Immune Game
Replies: 620
Views: 22228

+ Shinnok - Damn he almost out?
And I choose to boot - Shao Kahn
by Shinnok101
Sun Jan 08, 2006 1:34 pm
Forum: Videogame Discussion
Topic: WWE Smackdown vs Raw 2 (2006)
Replies: 82
Views: 4812

Is there any possible way your created wrestler can compete in a Fufill Your Fantasy match?
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 9:43 pm
Forum: Videogame Discussion
Topic: WWE Smackdown vs Raw 2 (2006)
Replies: 82
Views: 4812

I just hate the way they call divas "he." What's up with that? :???
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 4:20 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: Best boss battle ever!
Replies: 100
Views: 4141

that would of been a better fight if you had to face them both in an endurance round. why they took those away, i'll never know. but for me the best boss fight would the one in MKSM, i was so glad when i finally beat Shao Kahn, and to be honest, i did have a bit one too many to drink when i beat hi...
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 4:19 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

greenreptile wrote:What if Cage went evil? That would be weird because you see cage as the funny guy to the side taking the credit from what others completed

That's stupid as hell, lol but It could happen though. They just need a better gimmick than a movie star. They just need to add more to the story.
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 4:14 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: What would you like to see in MK Armageddon?
Replies: 1515
Views: 63958

Mattymoron wrote:yeah but he was a bad friend man, did you see what he did to shujinko...

^Yes, and what he did to Shujinko was an ok storyline.
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 4:09 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn GOOD
Replies: 415
Views: 17628

Tanya_lover wrote:Are we talking about the cyborg, or human? either way, that kinda already happened, didnt it?

I'm talking about if Smoke were to be in human form.
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 4:08 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

Tanya_lover wrote:I personaly dont think that stryker would really ''mix'' with the so called story he had in mkd

Well it makes since. The Seidan Guardsman is similar to the police.
by Shinnok101
Mon Jan 02, 2006 2:40 am
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

Official? No. Stryker's appearance in Konquest was just a cameo and a side mission thing, therefore, it's not part of the official storyline unless they make a storyline for him later on based off of that concept. So do to you think that put that as a side mission, it has a good chance of being a s...
by Shinnok101
Sun Jan 01, 2006 10:34 pm
Forum: Forum Games
Topic: Kill the person above you
Replies: 212
Views: 9182

Lol You were supposed to kill me homie.:cool

I'll sneak up on you can cut your head off.
by Shinnok101
Sun Jan 01, 2006 10:31 pm
Forum: General Mortal Kombat Discussion
Topic: MK character you would like to see turn EVIL
Replies: 176
Views: 5912

ForestDemon wrote:Stryker being in Orderrealm is something non-canon as it's just a side mission.

That's the only offical thing they said about Stryker so it might be correct.
by Shinnok101
Sun Jan 01, 2006 8:58 pm
Forum: Mortal Kombat Klassics
Topic: Which characters of MK need to make a come back
Replies: 152
Views: 8281

They should put every female in there. It'll be a good storyline to see each female on one game along with Shinnok as playable character. I know he probably would come back as a boss, they'll find a way for him to return.